Често задавани въпроси

Да, услугата може да се ползва само след регистрация и при наличие на актвен абонамент. Към Абонаментни планове.

За да се регистраш, трябва да въведеш валиден имейл адрес, да избереш парола, да въведеш телефонния си номер и да потвърдиш своя имейл адрес.

Телефонния номер ще бъде твоят абонатен номер в системата на Invivo. Чрез него ще можеш да проверяваш и плащаш абонаментната си такса онлайн на epay.bg или в брой на касите на EasyPay.

В зависимост от периода и пакета, за който се абонираш, цената е различна. Към Абонаментни планове.

Предоставяме следните възможности за плащане:
  1. Сигурно и удобно онлайн плащане през системата на epay.bg
  2. Защитено плащане с дебитна или кредитна плащане през MyPOS.bg
  3. В брой на касите на EasyPay

След като се регистрираш и избереш абонаментен план.

В зависимост от избрания начин за плащане, трябва да посочиш абонатния си номер (телефонния номер, с който си се регистрирал в Invivo). Как да платя? ТУК.

В момента, в който извършиш плащане по някой от изброените начини, твоят Invivo абонамент е активен и можеш да гледаш телевизия веднага.

Ако имаш проблеми с плащането не се колебай да ни се обадиш на 0700 50049, да ни пишеш (линк към чата) или на support@invivo.bg.

След изтичане на предплатения период е необходимо да заплатите таксата си отново по същия начин, по който сте го направили преди, за да имате достъп до услугите си и след това. Можете да предплатите следващия си Invivo абонамент и преди изтичане на текущия, като тогава новият Ви абонамент започва да тече след приключване на текущия.

Стартирайте Вашето Invivo приложение на някое от устройствата си. Влезте в „Меню“, в „Профил“ и натиснете „Моите абонаменти“.